Mesaje sms de noapte buna

Sms de Noapte Buna – Mesaje de Noapte Buna – Sms-uri pentru iubita si iubit

- Stelele sunt pe cer, la fel si luna, o imbratisare, un zambet, te sarut o data, te sarut de 2 ori, acum e timpul sa treci la somn. Noapte buna ingerul meu!
- Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa-ti vegheze somnul iar ingerii sa-ti indulceasca visele… inchide ochii si voi fi langa tine. Te iubesc. Noapte buna!!!
- Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubito sa iti zic noapte buna.
- Nu te gandi la mine… sunt in ochii tai… in mintea ta… in inima ta… in sufletul tau… oriunde… totusi daca ma vrei… doar inchide ochii si asculta ce iti spun… mi-e dor de tine… noapte buna…
- Noapte Buna, sper sa visezi ceva frumos si dragut la noapte: pe mine normal, la ce te gandeai?
- Mi-e dor de ochii tai frumosi, atat de limpezi si duiosi, de focul din lumina lor, de chipul tau fermecator, mi-e dor de tine, te ador, noapte buna puisor
- In noaptea trista care ne desparte, de vei simti in jurul tau suspine, sa nu te sperii, e dorul meu ce vine s-adoarma langa tine, noapte buna!
- In acest moment milarde de oameni care dorm, milioane care se indragostesc, milioane care mananca, dar o singura persoana draguta din toata lumea citeste acest sms de noapte buna!!!
- De la un beep se ajunge la o intalnire, de la o intalnire la un sarut, de la un sarut la o noapte de amor… ce zici imi dai un beep si iti voi spune noapte buna in direct?
- Daca sfarsitul acestei zile, ti-a adus o umbra recenta in inima ta, sper ca urarea mea de noapte buna sa iti incalzeasca inima. Te iubesc!
- Daca dorul tau n-ar fi toata noaptea as dormi, dar el vine fara veste si pe mine ma trezeste! Noapte buna ingerul meu!
- Daca as avea aripi as zbura pana la tine, Daca as putea te-as tine langa mine, Dar eu nu am aripi nici putere, Te am doar pe tine in suflet la mine. Noapte buna!
- Cu aripi de fluturas, vine in somn un ingeras si ghici ce are pentru tine? Pupici dulci de la mine ca sa poti dormi mai bine.
- As vrea sa fiu o floare in mainile tale, un zambet pe buzele tale, raza de luna care iti spune seara Noapte Buna!
- Aripi de fluturasi, Vine-n zbor un ingeras, Ghici ce are pentru tine, Un pup dulce de la mine…Noapte buna!
- Sa visez un inger? Dar am deja un vis… si am si un inger… iar ingerul e visul meu… Tu esti tot ce mi-am dorit! Te iubesc!
- Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa-ti vegheze somnul iar ingerii sa-ti indulceasca visele… inchide ochii si voi fi langa tine. Te iubesc. Noapte buna.
- Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubit-o sa iti zic noapte buna. NOAPTE BUNA!!!
- Noapte buna, sper sa visezi ceva frumos si dragut la noapte: pe mine normal, la ce te gandeai?
- Noapte buna, somn usor, sapte purici pe-un picior.
- In acest moment 3,7 miliarde de oameni dorm, 2,3 milioane se indragostesc, 4,1 milioane mananca, dar o singura persoana draguta din toata lumea citeste acest SMS … Noapte Buna!!!
- Daca sfarsitul acestei zile, ti-a adus o umbra recenta in inima ta, sper ca urarea de nopate buna iti va incalzi inima.
- Daca ar cadea o stea de cate ori ma gandesc ce dor la tine, atunci in curand nu ar mai fi stele pe cer. Daca diseara te vei uita la cer si nu vei vedea nici o stea. Sa stii ca e din cauza ta!
- As vrea sa fiu o floare in mainile tale, un zambet pe buzele tale, raza de luna care iti spune seara noapte buna.