Mesaje sms de 1 martie

Mesaje sms 1 martie, urari 1 martie:

♥ Martie coboara pe aripi de primavara, pentru tine mama mea, te iubesc din toata inima.

♥ Un buchet de lacramioare, un manunchi de sentimente frumoase si o gramada de imbratisari, special pentru tine! La Multi Ani de 1 Martie!

♥ Firul rosu si cel alb impletit cu gingasie vreu sa lege si mai mult scumpa noastra prietenie!

♥ Din lacrima alba a fulgilor de nea si rosul aprins in inima mea, am impletit un martisor pe care ti-l trimit cadou.

♥ Natura a impletit din flori si din raze de soare martisorul fericirii, pentru ca eu sa ti-l pot oferi azi impreuna cu toata dragostea mea!

♥ Martie cel calator, Iti trimite-un martisor, Nu e lucru de valoare, Dar atentia e mare!

♥ Primavara sa iti aduca un martisor de sanatate, un ghiocel de noroc, o adiere calda de fericire, un nor de iubire si un soare stralucitor asemeni sufletului tau.…

♥ Firul alb e sanatate iar cel rosu prosperitate. Amindoua impreuna formeaza o cununa de succes si voie buna.

♥ Hai sa ne pierdem in magia primaverii, sa lasam totul in urma, infruntand viitorul cu forte noi!

♥ Inima si toata fiinta mea le-am prins de-un fir de martisor si azi, le pun la pieptul tau, sa-ti fie alaturea mereu!

♥ De 1 martie iti daruiesc toata dragostea mea, tot ce pot sa iti ofer, inclusiv inima mea care bate pentru tine din prima zi cand te-am vazut. Primeste-le in dar..

♥ Priveste in jurul tau. Comunica. Zambeste. Viseaza. Primeste un Martisor!

♥ Intr-o zi cu soare in care miroase a sarbatoare, iti dau si eu mesaje primavaratice cu aroma de martisoare.

♥ Esti ghioceloul suav ce imi vesteste primavara, esti ingerul ce zilnic ma pazeste, esti tu ceea ce ma iubeste!