Love sms: mesaj special de dragoste

Love sms
♥ As iubi vantul dar el mereu fuge, as iubi fulgerul dar el ma va strapunge, as iubi ploaia dar ea ma va stropi, te-as iubi pe tine dar.....tu ma vei iubi?

♥ Daca inima te lasa la mine sa te gindesti, trimite-mi macar un sms ca sa vad ca ma iubesti…

♥ Iubirea e cel mai frumos lucru de pe pamant daca ai cu cine sa o traiesti

♥ Iubeste-ma cand o merit cel mai putin pentru ca atunci am cea mai mare nevoie.

♥ Ochii caprui fura inima orcui, dintr-o singura privire te indeamna la iubire

♥ Stiai ca barbatii si femeile sunt ingeri care au o singura aripa? De ce este nevoie sa se imbratiseze? Ca sa poata zbura...sper ca tu iti vei gasi ingerul cu care sa poti zbura pentru totdeauna!

♥ Cand ma gandesc la tine, inima imi bate atat de tare si tind sa cred ca vrea sa-mi fuga din piept si sa vina langa inima ta, sa-i spuna cat de mult te iubesc.

♥ Intr-o noapte am avut un vis. Luna imi spunea: de ce esti trist? de ce nu o parasesti daca te face sa suferi. Iar eu i-am spus ...luna, tu ti-ai parasi cerul?

Mesaje SMS de Dragoste

♥ De dragoste uniti / De oameni despartiti / Tu spune-mi de ce-asculti / De inima cea singura / De oamenii cei multi

♥ Aseara cand m-am uitat pe cer am vazut 2000 de stele cazatoare, dar nu mi-am pus 2000 de dorinte ci doar una singura: sa fiu cu tine mereu

♥ Pune-mi inima la incercare, sa vezi pentru cine bate tare si daca nu bate pentru tine, te las sa faci ce vrei cu mine si daca iti mai gresesc, e pentru ca te iubesc!

♥ Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara. Nu ma ucide, iubeste-ma!


♥ Doamne, Tu ai grija de inima mea/Ai trimis un inger in viata mea/Am uitat de tot ce-i rau/Si zambesc mereu/E un inger in sufletul meu...A iubi si a fii iubit este...TOTUL!!!

♥ As vrea sa te uit.. dar cum sa fac cand te iubesc asa de mult?


SMS de Dragoste
♥ Vreau sa-ti fur inima, caci tu mi-ai rapit-o pe a mea. As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei.Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine. Tu de vei iubi pe alta..eu nu pot sa te opresc dar te rog sa-ti fie mila de cuvantul TE IUBESC!

♥ O doamna adevarata este una care poate face ca un barbat sa se comporte ca un gentleman. O asemenea persoana esti tu pentru mine.

♥ Daca vrei sa pleci, pleaca! Dar lasa-mi inima ca sa pot trai.

♥ Atat cat stelele pe cer vor straluci atat de mult eu te voi iubi, atat cat steaua mea pe cer va sta atat de mult eu te voi astepta

♥ Inima mea e rece, doar dragostea ta o poate incalzi. Sufletul meu e pustiu si vrea sa auda glasul tau, iar buzele-mi sunt amare si vor sarutul tau dulce!

Mesaje de Dragoste

♥ Tristetea-i un cuvint cu o mie de sensuri/Dragostea-i descrisa in o mie de versuri/Doua sentimente cu sensuri diferite/Unul te doboara iar altul te ridica.