Mesaj de noapte buna, de dragoste, de iubire

Mesaje de noapte buna

De ce inchidem ochii cand dormim? De ce inchidem ochii cand visam? De ce inchidem ochii cand sarutam? Pentru ca cele mai pretioase lucruri nu se poate vedea cu ochiul. Cand inchid ochii, te vad pe tine!

Cu aripi de fluturas, vine in somn un ingeras si ghici ce are pentru tine? Pupici dulci de la mine ca sa poti dormi mai bine.

Cautam un lucru mic intr-o lume imensa… in schimb te-am gasit pe tine, un lucru imens intr-o lume mica… Noapte buna!

Un gind curat si un vis placut ce zboara catre tine, un zimbet cald si noapte buna primeste de la mine. SOMN USOR!

Acum ca tu te-ai pus sa dormi, am sa te veghez pana in zori, si vreun cosmar de vei avea, eu il voi alunga, noapte buna!

Daca as avea aripi, as zbura pana la tine. Daca as putea, te-as tine langa mine. Dar eu nu am aripi, nici putere. Te am doar pe tine in suflet la mine. Noapte buna!

Cand amintirea iubirii iti da fiori, sa stii ca este un gand de-al meu, trimis spre tine... pentru a te ajuta sa adormi cu mine in gand!

Aminteste-ti a ilumina camera mea in seara asta, cum faci tot timpul, micuta stea, in asa mod sa te pot vedea in toata splendoarea ta si a te visa in toata dulceata ta… Noapte buna!

Daca inima mea bate, e pentru ca tu existi… Noapte buna!

Tu esti alintul meu de noapte buna, sarutul delicat al fulgilor de nea, mangaierea tandra a vantului de vara, esti tot ce am si voi pastra iubirea ta adanc ascunsa in inima mea. Te iubesc !

Noapte buna, comoara mea, sper sa te visez, ca sa pot continua visul ce il traiesc in realitate…

Mi-e dor de ochii tai frumosi, atat de limpezi si duiosi, de focul din lumina lor, de chipul tau fermecator, mi-e dor de tine, te ador! Noapte buna, puisor!

Astept o raza sa-mi patrunda in suflet, sa ma lumineze si sa-mi spuna "te iubesc!", iar acea raza sa fie vocea ta ce ma trezeste de dimineata!

As vrea sa fiu o floare in mainile tale, un zambet pe buzele tale, raza de luna care iti spune seara noapte buna.

Sunt persoane ce se nasc pentru a visa sau a fi visate, eu sint nascut pentru a visa si tu pentru a fi visul meu… Noapte buna, steluta mea!

Aminteste-ti in fiecare dimineata cand te trezesti sa faci astfel ca macar un suflet sa stie ce inseamna dragostea, pentru ca traiesti tu.

Acum cand mii de stele iti zambesc, cand noaptea iar se lasa, un somn dulce iti doresc si un ingeras sa te pazeasca. Noapte buna... te iubesc !

Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc, de dormi eu te-am trezit, iubito, ca sa iti zic noapte buna.

A-ti spune ca te iubesc e prea putin… imi lipsesti intr-un mod incredibil… Noapte buna, iubirea mea!

Daca sfarsitul acestei zile ti-a adus o umbra recenta in inima ta, sper ca urarea de noapte buna iti va incalzi inima.


citate, declaratie dragoste, dragoste, forum, horoscop, iubire, love, love sms, mesaj de noapte buna, mesaje de dragoste, prieteni, sms